The U.S. Postal Service has a wide spectrum of customers, from businesses and organizations to every household in the United States. Balancing the needs of these customers is no small task, yet satisfying them is essential to the Postal Service’s success. With that in mind, the Postal Service has made improving the customer experience one of the key elements of its strategic goals.

For consumers, customer service ranges from wait time in lobbies to letter carrier service to interaction with postal staff at a Post Office. Business mailers might focus on different aspects of customer service, such as delivery performance, interaction with acceptance personnel, or how quickly a service problem is resolved. What customers might not realize is that the Postal Service relies on a number of systems to support customer services and to improve a user’s overall experience. These systems can also reduce manual inputs, increase efficiency, and streamline operations. Often seamless to customers, these sophisticated systems have helped to make mail a reliable method of communications. However, when they go down or work inefficiently, it can lead to negative customer experiences, which might impact future business opportunities.

For example, business mailers use the Facility Access and Shipment Tracking (FAST) system to set up appointments to enter mail at postal facilities. FAST collects and monitors appointment data for the facilities, which improves the efficiency and effectiveness of appointment creation for both customers and Postal Service management. Business mailers also rely on PostalOne!, a suite of web-based business capabilities that allows mailers to integrate their mail planning and production processes with those of the Postal Service for “seamless” and efficient mail induction.

Consumers are more likely to use the Postal Service’s website usps.com to research or access services, such as purchasing postage, looking up ZIP Codes, printing shipping labels, or submitting a change of address form. And although retail customers might not realize it, their customer experience hinges on the Point of Service (POS) Retail system, which automates retail transactions at post offices and other retail counters.

When these systems are working properly, customers may not think about them at all. But if these systems experience an outage, the customer experience could be entirely different. Our office is reviewing these systems as part of an audit and would like to hear from customers. What have your experiences been when using FAST, PostalOne!, usps.com and other types of services? Are they consistently available? Or have you experienced system availability problems?

For business customers, has system availability or slow response times affected your own internal processes, such as transportation schedules or other mail entry issues? For retail customers, have you had problems accessing information or services on usps.com? We also welcome comments of Postal Service employees on their experiences with these applications and the services they support.

While the scope of our audit is limited to systems review, we welcome input on the entire customer experience.

Comments (525)

The most direct way to report fraud, waste, misconduct within the Postal Service is via our Hotline form

Leave a comment

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.
  • anon

    Having a terrible experience with the PO. My travel documents were sent from the consulate in Chicago and they never arrive to me. My brother is getting married in couple weeks and I can believe that I will miss his weeding only because the PO lost my documents. The people in Vail post office were so unprofessional and hang up the phone on me always when I try to ask them for help. To get a new documents its taking more than 7 months. I completely understand that this happen but I can not understand why no one is doing anything to fix this mistake. I open a case and I hope miracle will happen and I will get to go on this very important event. Such a shame for the Vail Co post office employees. You are giving wrong picture for the place where you live and work.

    May 21, 2017
  • anon

    I work for a small business they depend on the mail in coming and outgoing payments from our customers come through the mail invoices to Bill our customers goes through outgoing mail the last month we have had different mail carriers because they make more money if they don't stay with one route because of this we have not had mailed delivered for days at a time and the outbox has been stuffed full for days at a time so no money has come in and no invoices go out and you say you're there for the consumer well you need to talk to Innovative access a consumer who has suffered because of your system mail has been delivered to the wrong suite number we have gotten mail from our neighbors a stack full of mail that was delivered to the wrong company this is not professional at all and how do you expect to small business to make a living and stay in business with your chaos the owners are not happy I am not happy I invoice every day those checks should be in the mail but they're being delivered somewhere else or not being delivered at all my invoices should be in the mail but they're not being picked up and sent to the customer no I'm not happy at all and I'm sure a lot of your customers are not happy either you guys need to get it together

    May 21, 2017
  • anon

    I work for a small business they depend on the mail in coming and outgoing payments from our customers come through the mail invoices to Bill our customers goes through outgoing mail the last month we have had different mail carriers because they make more money if they don't stay with one route because of this we have not had mailed delivered for days at a time and the outbox has been stuffed full for days at a time so no money has come in and no invoices go out and you say you're there for the consumer well you need to talk to Innovative access a consumer who has suffered because of your system mail has been delivered to the wrong suite number we have gotten mail from our neighbors a stack full of mail that was delivered to the wrong company this is not professional at all and how do you expect to small business to make a living and stay in business with your chaos the owners are not happy I am not happy I invoice every day those checks should be in the mail but they're being delivered somewhere else or not being delivered at all my invoices should be in the mail but they're not being picked up and sent to the customer no I'm not happy at all and I'm sure a lot of your customers are not happy either you guys need to get it together

    May 21, 2017
  • anon

    I am stationed at Ft. Leavenworth, KS and live on-post. I ordered an item and when it took longer than expected, I used the tracking number provided by the vendor. The USPS website said the package was delivered 2 days ago??? I have not seen the package and I even waited an extra day before I contacted the seller to resolve the issue. The vendor re-sent me the items via UPS. The tracking data said there was no address and 9 mins later said it was delivered? I know that if I go stand in line at the post office, I will get ZERO resolution so I choose to let the vendor deal with you. They will learn to use UPS/FEDEX if they stay in business long enough. I also requested that they place a note on my account to not use USPS. This episode reconfirms my opinion of USPS and why I will avoid using USPS at all costs.

    May 19, 2017
  • anon

    Postal service to Blairsville, Georgia is extremely poor. Routinely takes 5 or more days to send a letter from Jacksonville, Florida to Blairsville, Ga. Difficult to understand why, particularly when very few actual letters are being sent these days. If it wasn't for online shopping, all carriers would be doing these days is stuffing mailboxes with junk mail.

    May 19, 2017
  • anon

    I need answers as to why we are are getting bad mail service

    May 19, 2017
  • anon

    Why would you ship my package to my local carrier then not deliver it, then mark it as delayed, then ship it to a different facility and let it sit there for 24 hours marked as delayed? Then after dealing with incompetent costumer service reps. I get answers like just use the website, it has more information than I do. Why do you even exist if you can't do your jobs? Why can FedEx, ups, and PRIVATE businesses get it done right but the UNITED STATES postal service ALWAYS messes up?

    May 18, 2017
  • anon

    on May 8th, I mailed 4 boxes from Baltimore to Inglewood. So far only one package has arrived at the destination; two appear to be on their way. The forth went to Bell Gardens CA and was sent back through Greensboro, NC to Capital Heights, MD. I called customer service for help. I was on hold for one hour, 12 minutes. The customer service person said he could see even less than what I saw in the tracking system. How is that possible? He said he could do nothing to help me. I asked to speak to a supervisor. She was of no help either. I had opted to stay on the line for the survey. I could hear the customer service people talking about me. I wasn't rude to anyone I just wanted some assurance that my package would get to its destination. but instead, after that ridiculous wait time, I got "I don't know; you'll just have to wait". what's the point of a customer service department that can't help the customer. The automated survey wasn't working either. For every question asked, I was told, "I didn't hear that". I would have to listen and answer again and then I would be given a keypad option. I tried to complete the survey but I'm nor sure my answers were recorded.

    May 18, 2017
  • anon

    Thank you for your message. The OIG is an independent agency of the Postal Service which investigates and audits internal fraud, waste, and abuse; and day-to-day mail delivery issues are outside of our jurisdiction. If you have not already done so, please try contacting your local Post Office. If you have already done that, try contacting USPS Customer Service, (1 (800) 275-8777), or file an online complaint with USPS Customer Service. Very Respectfully, United States Postal Service Office of Inspector General

    May 18, 2017
  • anon

    "If you have not already done so, please try contacting your local Post Office. If you have already done that, try contacting USPS Customer Service"??????? The horrible Post Office here in Lakeway, Texas does not answer it's phone. The Post Master here ignores e-mail complaints. USPS Customer Service only helps if it is a specific complaint on a lost piece of mail, etc. Who do we contact if our local Post Office, in general, is doing a horrible job?!? If I post a complaint on a local Facebook page, it fills up instantly with many, many other people complaining. We are all at a loss as to what to do. We can't depend on getting our mail here properly! If we were to compile a list of unhappy postal customers, who could we send this to. We really need help here in Lakeway, Texas!!!!!!

    May 21, 2017
  • anon

    This is the 7th time this has happened in the past 2 years. I am home and receive a message that a package that was supposed to be delivered yesterday was undeliverable. My entire family was home and the front door to our home was open. I rush out to see if I could catch the delivery person and no one is there. My neighbors were outside and side and said NO ONE came to our home. Despite what the website said no delivery message was left at our door. This is not the first time this has happened!!! I am extremely angry as I needed the package on the day it was supposed to be delivered. I went to the post office this morning and retrieved my package myself and as usual when I asked the postal employee to speak with the supervisor she said he was not available. HE is NEVER EVER available. How do I lodge a real complaint to get this resolved. I am tired of paying for packages to be delivered on a particular day the Postal Delivery Employees NOT delivering the on time. And lying and saying they attempted to deliver my packages. THIS IS UNACCEPTABLE!

    May 18, 2017
  • anon

    Hi Beatrice, Thank you for your message. The OIG is an independent agency of the Postal Service which investigates and audits internal fraud, waste, and abuse; and day-to-day mail delivery issues are outside of our jurisdiction. If you have not already done so, please try contacting your local Post Office. If you have already done that, try contacting USPS Customer Service, (1 (800) 275-8777), or file an online complaint with USPS Customer Service. Very Respectfully, United States Postal Service Office of Inspector General

    May 18, 2017
  • anon

    In the past two days after 5pm employees from the postal office, driving a personal car, have come to my home claiming that a package was dropped by mistake in my house and we kept it...the first time was a single woman asking me to show her all the boxes I have received..sounded too fishy. Today another two women come after 7pm with the same request but this time way more aggressive and accusing me of stealing those boxes....I honestly feel aggravate and I will report then to the police because if something happens to me or the house it should be related to them

    May 12, 2017
  • anon

    Hi Andres, Thank you for your message. The best way for us to solve this is to file a complaint with the OIG Hotline. You can do this by clicking the red button at the top of this page which reads "report Fraud, Waste, and Abuse" Very Respectfully, The USPS Office of Inspector General

    May 15, 2017
  • anon

    On Wednesday morning, May 10th, I bought a book of stamps at the Boswell Post Office in Boswell PA. The employee asked me what kind of stamps I wanted. I stated " It doesn't matter. After I paid for them, I saw that they had stamps that had "Celebration" printed on them. Since I am placing these stamps on Graduation Announcements, I asked if I could have those stamps instead. The lady stated in a very rude voice, You told me it didn't matter what kind of stamps you wanted." I stated, " I did, however these will look nice on announcements because it is a Celebration. She gave me the book of the Celebration Stamps and I returned the other ones. She then tried to void the original stamps, However she didn't know how. She became frustrated and told me " Just GO". In a very rude manner. I didn't mean to upset the employee, however, I didn't deserve to be treated in the manner. !!!!

    May 12, 2017
  • anon

    I cannot track my package where is it now.the ebay seller alread sent me my tracking no.and according to him it should have reaced me by this time.he mailed it last april 27.my tracking no.LK010933846US. I am hoping it will reach me soon before i could think of pilferage again. Thank you.

    May 11, 2017
  • anon

    Hi Anthony, Thank you for your message. The OIG is an independent agency of the Postal Service which investigates and audits internal fraud, waste, and abuse; and day-to-day mail delivery issues are outside of our jurisdiction. If you have not already done so, please try contacting your local Post Office. If you have already done that, try contacting USPS Customer Service, (1 (800) 275-8777), or file an online complaint with Customer Service. Very Respectfully, United States Postal Service Office of Inspector General

    May 12, 2017
  • anon

    I just want to ask if we are not allowed to get priority mail envelope for future mail because we are a regular customer. We got a couple of envelopes and the lady hysterically got mad.. saying she has no time to go out to just refill the envelopes. If it is not allowed she can just say it in a nice way without raising her voice as if i am a theft. I think you need to put her in customer service seminar because obviously she don't have any knowledge about customer service at all. Lady Clerk of Newark Avenue USPS

    May 09, 2017
  • anon

    Thank you for your message. The OIG is an independent agency of the Postal Service which investigates and audits internal fraud, waste, and abuse; and day-to-day mail delivery issues are outside of our jurisdiction. If you have not already done so, please try contacting your local Post Office. If you have already done that, try contacting USPS Customer Service, (1 (800) 275-8777), or file an online complaint with Customer Service. Very Respectfully, United States Postal Service Office of Inspector General Team

    May 10, 2017
  • anon

    The postal Service here in Biloxi MS is extremely Racists! Of Course they abuse their authority.They know they have immunity and they are protected by special interest.America is crumbling fast. I bout 2 homes last year in Biloxi Nd the Postmaster curses me out uses Racial Slurs andhangs the phone up in my Face knowing nothing will happen to them but I have every conversation recorded.

    May 09, 2017
  • anon

    Hi Bertrand, Thank you for your message. For us to best look into this issue, please file an official complain with the OIG Hotline by clicking the red button at the top right hand corner of this page that reads "Report waste, fraud, and abuse." This will allow us to look into the issue further. Very respectfully, The USPS Office of Inspector General

    May 10, 2017
  • anon

    Hello, After visiting one of your locations today in Malvern, PA, I thought I would provide you with some feedback as to why your business is horribly failing. This location had about 9 people in line when I walked in and one, extremely slow individual working behind the counter. Perhaps he couldn't keep up because your "computers" are extremely antiquated. The location was advertising in THREE different locations "Stamps Available at THIS USPS". After waiting in line for 20 full minutes (please note how ridiculous this is to purchase stamps), the man behind the desk told me that you ONLY have flag stamps at this location. I'm writing to find out why you are advertising dozens, and DOZENS of stamps that you do not have at this location? Moreover, it is a huge waste of my time to drive there and wait for over 20 minutes just to be told that he cannot help me. But wait you say, you sell stamps online! The stamps you sell here at EXTREMELY LIMITED in selection. Why would I have to create a log in just to purchase stamps, AND why in the world would I pay to ship stamps to myself. You are aware that you are the post office.... you can't eat the 49 cents it will cost to ship me a piece of paper? I'm sure that no one will read this, and no one will care that you completely wasted my time, thus another example of how horrendous your business is.

    May 09, 2017
  • anon

    Thank you for your message. The OIG is an independent agency of the Postal Service which investigates and audits internal fraud, waste, and abuse; and day-to-day mail delivery issues are outside of our jurisdiction. If you have not already done so, please try contacting your local Post Office. If you have already done that, try contacting USPS Customer Service, (1 (800) 275-8777), or file an online complaint with Customer Service. Very Respectfully, United States Postal Service Office of Inspector General

    May 10, 2017
  • anon

    Informative analysis ! I loved the information , Does anyone know if my assistant can obtain a fillable FAA Draft Job Aid Operator Application to Conduct Data Link Operations document to fill out ?

    May 09, 2017
  • anon

    I cannot believe how terrible the postal service telephone service has become. The IVR was a waste of taxpayers dollars. Hire people.

    May 08, 2017
  • anon

    We at Bible Phonics Plus have been going through a lot of issues with the USPS service however we have been able to meet and speak to one of there valuable staff members who was able to sort out every issue and help us out whenever need be, She has been such a great help and we at Bible Phonics Plus want to say a special thank you to Rashelle McFadden of the Jamaica New York 11431 Postal Service for her tremendous work and would very much like for her hard work to be seen. Also a special thanks to USPS for all there service. God Bless Rashelle and USPS keep up the good work and good customer service.

    May 03, 2017
  • anon

    My local post office abuses authority and postal programs. The OIC is deaf to complaints. Only redress seems to be the courts, where absolute immunity for the post office is the norm. This leads to gross Injustice. Anyone connected to this making money while not working to change is well...human waste.

    May 02, 2017
  • anon

    My mail man is late getting mail to us every single day. Sometimes we don't get mail until almost 6pm, but imagine my surprise when I see him sleeping at the corner of my street ever single day in the same spot. I don't know about you, but I am not allowed to sleep on the job.

    May 02, 2017
  • anon

    Hi Jacki, The best thing to do would be to file an online complaint with our Hotline which can be found at the top of this website by clicking on the red button that says "report fraud, waster, and abuse". This will allow us to look into the matter for you. Thanks, USPS Office of Inspector General

    May 04, 2017
  • anon

    I live in the Summerdale Subdivision in Pace, FL 32571 and the normal delivery drivers are great, however, the Sunday drivers SPEED at 80 mph and fly through my neighborhood when the speed limit is clearly marked at 25 mph. We have children playing and animals walking. I do not know the name of this driver, but I am requesting whomever was delivering to my neighborhood (on April 30 2017) be reprimanded and removed. Thank you.

    Apr 30, 2017
  • anon

    I have now had 2 packages that I ordered online, and were supposed to be delivered to me by the USPS, lost. Both times, the only thing the local post office could tell me was "the tracking number says it was delivered, the carrier said they delivered it, we don't know what happened to it." I am very disappointed in the service offered by the USPS and the way that customer service handles problems with deliveries.

    Apr 29, 2017
  • anon

    We are going on 5 1/2 MONTHS not days , not weeks but MONTHS waiting for a lock replacement on our neighborhood mail box, The key or lock wore out and we are driving miles to our local office , waiting 15 to 45 Min. to collect mail and driving home. For the first 2 month I excepted this as a USPS norm but we are closer to half a year than i ever would have thought. ITS A SIMPLE LOCK REPLACEMENT in town 93720. Hard to get the data to calculate but including Gas in California and my taxes that pay for home delivery I think we are approaching $2100 in cost to me to collect my mail. I have asked, filled out 4 requests talked to post office personnel until i am blue in the face all with no information or known progress. I JUST WANT MY LOCK AND KEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apr 28, 2017
  • anon

    After experiencing a major frustrating problem with a lost package, Wendy, at the Harper's Ferry WVA post office, could not have been more sympathetic, responsive, and generous in helping me. She made what was virtually a nightmare actually pleasant. I strongly believe she represents the best of your employees and hope she will be rewarded.

    Apr 27, 2017
  • anon

    trying to track a package, expected delivery day Wed.4/26/17. It is now the 27th. Tracking shows the same 4/26/17 delivery date, package in transit. It was "in transit" yesterday at 5am!! It is now 34hours later, no update, long time to be intransit. Called and got a long recorded voice with many options. I said yes to answering a survey after the call was completed by usps. Time to wait for person was 40 to 50 minutes!!! I hung up thus cancelling my ability to answer the survey. email options by usps were no help, no help. What an organization, What a business!!!

    Apr 27, 2017
  • anon

    I went via electric bike to the post office while my car is in the shop. I just had my last bike stolen after it was locked with an expensive lock, so I merely asked the postal clerk if it was ok if I brought it in for a few min (2 people total in front of me,) but the clerk rudely stated no and I should have "thought about that before I shopped." I told him I would take my business elsewhere, and another local substation was more than happy to let me bring my bike in for a couple min. This clerk has been ride to me on several occasions. He's an African American man. He seems to be rude to white people only, and jokes with people of color. PREDJUDICED AND RUDE!!! This is the station by Trader Joes, on Sunset, in Henderson, NV. I won't be coming here ever again, and I will MAKE SURE TO TELL EVERYONE I KNOW!!!

    Apr 25, 2017
  • anon

    I had an aweful experience in the Inola oklahoma post office. The lady at the counter was rude, unfriendly and not helpful She kept saying she didn't understand and that I was confusing her. I was trying to forward mail to a different address for a business. A worker from the back had to come out and then all went fine. This is not the first time myself or family have had to deal with this woman's rudeness just the first time I have done anything about it.

    Apr 21, 2017
  • anon

    I just wanted to commend and say how wonderful our mail person is. He is so wonderful and goes beyond just doing a job. He's kind, thoughtful and so courteous! He just really nice person. I've told him myself, but wanted to tell the postal inspector office too! In the day we live in its truly nice to have someone who cares about his job and those he serves. So thank you Larry! He serve from the Sacramento, Ca. 95824 zip code! I hope he will continue to be our mail person. Thank you, Janice and David Silvera

    Apr 21, 2017
  • anon

    I just wanted to commend and say how wonderful our mail person is. He is so wonderful and goes beyond just doing a job. He's kind, thoughtful and so courteous! He just really nice person. I've told him myself, but wanted to tell the postal inspector office too! In the day we live in its truly nice to have someone who cares about his job and those he serves. So thank you Larry! He serve from the Sacramento, Ca. 95824 zip code! I hope he will continue to be our mail person. Thank you, Janice and David Silvera

    Apr 21, 2017
  • anon

    Tillamook Oregon PO 97141 Excellent service, friendly and helpful. All clerks are top notch and we send packages nearly every day. USPS is one example of how Constitutional requirements for national mail are well met and exceeded. Thanks, Glen and Dorothy Linscheid

    Apr 20, 2017
  • anon

    I utilize your Severance/Cleveland Heights Oh location often. While I have to say that USPS makes my eBay shipping very easy, I can't say the same for the aforementioned location. The employees saw me waiting for help yet continued to chat with each other. When I was finally helped, I was spoken to in a very rude manner. This has happened SEVERAL times, unwarranted. The employees in the Akron,OH location on Wolf Ledges near my job are never like that. It is just plain disrespectful when I go above and beyond to be nice. This is just flat out unacceptable and I would really love to see something done about it.

    Apr 19, 2017
  • anon

    Im extremely disappointed with the customer service from a call back # 678-279-7980. I was hung up on by a lady in customer service. I was trying to file a claim for a missing package and the lady was very rude, short, and unprofessional. I expect USPS employees to be trained properly and able to handle unhappy customers who didn't receive their package. The fact that she hung up on me is grounds for termination. Very very innappropriate.

    Apr 19, 2017
  • anon

    I went to the (Hayward post office) this afternoon to get my passport and standing in line for 2.5 hours(NO CHAIRS) . I was instructed to arrive 30 minutes prior to 1pm and the numbers were not distributed till 1:35pm. I also noted that the employees were ONLY one certain race. No type of diversity. Terrible coustomer service.

    Apr 18, 2017
  • anon

    I have the same complaints with my local postal center and carrier as most people who have left written complaints...and I relate to their frustration. You are right..we pay for this service which pays the wages for office staff and carriers. So it is unacceptable. But my experience today was worse. After spending too much time tracking down my mail and a package requiring a signature they asked me to assst by participating in a survey..I agreed thinking it was good that they are at least getting feed back so they can improve the service and hire better people. So the survey begins and it is an automated survey. Every question asked had to be repeated because the automated operator or surveyor could not hear me. I answered again after she started at the beginning and raised my voice...again she could not hear me and proceeded to begin again..by the third or fourth attempt I felt my blood pressure rising so I quickly hung up before I absolutely lost it and threw my phone at the wall. Oh my word...why do they try? They can't even get a survey right and have no idea it is broken because it is not a real person. The government needs to pay attention...we pay for this service .... it is not paid with our taxes...so how is it that anyone you deal with is allowed to have a bad attitude. It is obvious that most people working for the postal service hate their jobs. It is obvious that they are not trained or educated. I owned and managed a business for 23 years so I know what it takes to keep customers happy. If we received a complaint we immediately dealt with the procedures and/or people creating the problem and apologies were sent out. I read above where it stated that servicing so many people nationwide can be daunting..and is always the justification...but I'm sorry it is not acceptable. They know what they need to accomplish everyday so it should be easy to hire enough people and properly train them to take pride in doing an excellent job. Postal people do not care and think they have the right to let you know how they feel. Well I could go on and on but enough said...except..People beware of the survey...you will lose your mind!

    Apr 17, 2017
  • anon

    Carriers regularly leave my large and expensive packages on the doorstep of my apartment complex! I have NEVER authorized this, and have repeatedly asked them to NOT do so as we have had many packages stolen. Carrier also never bothers to ring the bell. I often get notifications that I was not home to deliver to and instead they have left on the doorstep even though I had been home and waiting for the delivery. I wish there was a way to remove myself from their services completely and only use other companies. I've never had any of these issues with FedEx.

    Apr 14, 2017
  • anon

    The post office in Detroit MI on Schaeffer Hw. Is horrible, there customer service skills are terrible. I went in to resend a package, and as I walked it the tone and manner that was taken with me was unacceptable. How ever I let it go. I didn’t even get to ask the question I had because of her tone, so I had to figure out what I need on my own. Them by the time I got to the front of the line, the person there that was supposed to help me was no help, I have been to other post offices before in the surrounding areaso and there customer service skills are near perfect. I have never felt this upset before overeturning something this small, and all I needed was the proper information to be able to resend a package.

    Apr 13, 2017
  • anon

    Resently I had my social security card sent to Travis AFB. The manager Amanda at this location confirmed and apologized to me about one of their employees not properly filling out paperwork. I told her I would find out if it was sent and return to her with the information. Today I returned to see if they had been able to locate the social security card they had lost. Joe is the man i spoke to who was unfriendly , disrespectful, and all around rude. Every question asked was met with sarcasm and that he couldnt be bothered , he then blamed me for not having my name on the box. This is a government document that I was told to check back on. I was also told by the Social Security Office that if this didnt get to me that it could mean theft. Even though the manager admitted fault. My husband is in the hospital during all of this. I asked if that was the way you treat people . He response wasnt an apology " you took it the wrong way".

    Apr 13, 2017
  • anon

    My mail carrier is being very mean I went to return a scammy letter and she said in capital letters IM NOT A TRASH COLLECTOR. I am very disgusted with your service fix this immediately.

    Apr 10, 2017
  • anon

    I just sent a package out from your post office in Monroe NJ. I will NEVER go there again. Person was unfriendly and when I asked her to tape the box I had to buy a roll of tape. Your website states supplies are free when you are shipping to military but obviously that is not the case. I will be using FedEx to ship from now on.

    Apr 08, 2017
  • anon

    My attempt at tracking a USPS delivery fell far short of my expectations. Every attempt resulted in a request to download another program on my computer. I should have realized that a government program would have to be as complicated as the tax codes.

    Apr 07, 2017
  • anon

    "When these systems are working properly, customers may not think about them at all. But if these systems experience an outage, the customer experience could be entirely different." - This statement is so true. A good customer service experience is like oxygen. Very necessary for survival but we take it for granted. We are a small business selling flange guards. Around a couple of years ago, the contact us button on our website www.indanasteel.com stopped working and it led to a decline of sales by 70%. I would like to congratulate you on the terrific services that you provide. USPS has been one of our go to solution for affordable postal communications between our dealers in the US.

    Apr 07, 2017

Pages

Share this post


Recent Comments

Monthly Archive